Monday, June 16, 2014

Cuti? 2 weeks je.

Alamak..mood blogging melimpah ruah.actually tengah tunggu kereta kat kedai basuh kereta.i should come here often.the windy weather here really inspire me to blog.hehe..

Cuti 2 minggu. Aku lupa bila aku berehat atau tidur siang.setiap hari penuh aktiviti.

Di Kelantan, aktiviti harian selalunye melayan Adam, buat kerja rumah, lawat nenda yang sedang uzur.n hobby baru, aku suka pergi pasar pagi.hahaha..ini bukan izza.mungkin dirasuk.sebelum ni, I mean waktu aku muda remaja dulu, pasar is a big  No No.haha.tak pernah wujud keadaan aku bangun pagi untuk ke pasar.

But now, aku suka bangun pagi pegi pasar.akukah ini? Cuti kali ni aku ke pasar hunting for durian. Drooling~~

Kalau bukan kerana durian, aku ke pasar hunting for fresh crabs or udang.my favourite.i love seafood.

Aku pergi pasar Wakaf Bharu on Friday, and also TEMAN at Tunjong. Cuti sebelum ni aku kerap ke Pasar Wakaf Che Yeh at night sebab ada orang teman. Ngee~

And also bila balik kelantan, aku suka cari tempat2 yang jual makanan sedap.tak kisah la either gerai or restaurants.
Durian dari TEMAN at Tunjong.

No comments:

Post a Comment